Semnaturi "Stop Discriminarii Fumatorilor", pagina 1
- Citeste petitia
- |
- Monitorizare petitie
- |
- Semnaturi (906)
- |
- Semneaza petitia
- |
- Comentarii (24)
- |
- Stiri (0)
Daca doriti ca si alte persoane sa afle despre aceasta petitie, le puteti trimite urmatorul link:
Promoveaza petitia! Semneaza petitia!
Semnaturi petitie:
| Nume | Varsta | Sex | Oras, Tara | Data | |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | 18 | m | Constanta | 12/03/2008 18:33 | |
| »» | Sunt fumator si nu sunt de acord sa se interzica fumatul in spatii publice...e destul sa fie separati fumatorii de nefumatori, nu e necesar sa se interzica fumatul in totalitate! | ||||
| 2. | 27 | f | Pitesti | 12/03/2008 19:08 | |
| »» | E o aberatie, e treaba mea daca ma otravesc. | ||||
| 3. | 17 | m | Fagaras, Romania | 12/03/2008 19:15 | |
| 4. | 23 | f | Brasov | 12/03/2008 19:24 | |
|
|
|||||
| 5. | 24 | m | Mioveni, Romania | 12/03/2008 21:05 | |
| »» | nu fumez, dar nu sunt contra fumatorilor. si ei au drepturi. | ||||
| 6. | 60 | m | Bucuresti | 12/03/2008 21:09 | |
| 7. | 59 | f | Bucuresti | 12/03/2008 21:10 | |
| 8. | 37 | m | Timisoara, Romania | 12/03/2008 21:11 | |
| »» | Este inacceptabila interzicerea totala a fumatului in spatii publice. Este o forma de discriminare. Sa se gaseasca o solutie pentru crearea de spatii destinate fumatorilor, astfel incat nici nefumatorii sa nu fie lezati. In cazul particular al trenurilor, de exemplu, pot fi bine definite compartimente pentru fumatori si compartimente pentru nefumatori, asa cum de fapt s-a practicat in urma cu 30 - 40 de ani. |
||||
| 9. | 42 | m | Bucuresti, Romania | 12/03/2008 21:17 | |
| »» | Imi cer scuze ca intervin dar sunt revoltat de faptul ca ipocritii care nu fumeaza si umbla cu jeepuri sau masini cu motoare mari polueaza si distrug sanatatea mai rau decat nevinovatele 3 pachete pe zi pe care le-am fumat eu in ultimii 30 de ani. De aceea propun ca in loc sa mearga cu masinile lor sa treaca si ei la bicicleta si eu ma las de fumat. Insa cat am sa vad Jepuri camioane etc pe strada continui sa fumez. In al doi-lea rand referitor la creearea unor tarcuri pentru fumatori daca as creea un tarc in care as baga o etnie sau alta, toata lumea ar sari in sus ca e discriminare, dar noi nu suntem tot oameni? | ||||
| 10. | 56 | m | Bucuresti | 12/03/2008 21:24 | |
| 11. | 35 | m | Bucuresti, Romania | 12/03/2008 21:38 | |
| 12. | 31 | m | Lugoj, Romania | 12/03/2008 21:38 | |
| 13. | 40 | f | Cluj, Romania | 12/03/2008 21:51 | |
| »» | Consider ca sunt incalcate drepturile omului cu aceasta aberanta discriminare. Asa cum homosexualii, persoanele cu handicap etc. au drepturile lor, consider ca si eu am dreptul de a fuma, in spatiile special amenajate, care nu exista. practic ne condamna sa stam in casa!! Viciu, handicap, indiferent cum ii spui, face parte din viata noastra si avem dreptul la el liber consimtit. Pe cand un restaurant sau un tren numai pentru fumatori??? Cu avertismentul: Accesul nefumatorilor strict interzis"!!!! | ||||
| 14. | 20 | m | Timisoara | 12/03/2008 21:51 | |
| 15. | 21 | f | Cluj-Napoca | 12/03/2008 21:53 | |
| »» | Asta mi se pare cea mai mare tampenie. Fumatul in localuri interzis: baruri goale sau cu oameni inghetati in fata lui, la tigara. Ca in restul tarilor europene. Sa see faca, daca nu, cate doua baruri din fiecare (aceeasi firma) si sa fie unul pentru fumatori, iar celalat pentru nefumatori. Daca se interzice fumatul in baruri ci cluburi, protestez. Nu mai ies. sI nu cred ca sunt singura care va face asa. | ||||
| 16. | 40 | f | 12/03/2008 21:58 | ||
| »» | De ce nu se face campanie agresiva impotriva alcoolului( isi beau mintile ,se omoara intre ei, distrug vieti, familii etc. si nimeni nu spune nimic impotriva), de ce nu sunt agresivi contra consumului de droguri! Daca fumez o fac pe plamanii mei, ma sinucid incet, dar sigur, treaba mea! Ce atata campanie, parca aceasta ar fi cea mai mare problema a omenirii desi sunt vicii mult mai nocive si periculoase decat tutunul. Probabil producatorii de tutun nu au cotizat atat cat trebuie si unde trebuie! Asa nu mai fumam, trebuie sa apara altceva care sa ne goleasca buzunarele . Chiar este aiurea atata campanie negativa contra fumatorilor. | ||||
| 17. | 27 | f | Bucuresti | 12/03/2008 22:30 | |
| »» | Cata vreme nimeni nu interzice bauturile alcoolice, iar acestea s-ar putea sa provoace mai mult rau decat fumatul atat propriei persoane cat si celor din jur, nici fumatul n-ar trebui interzis. Cata vreme nu comit nici o ilegalitate, nu vad de ce as fi tratata precum un paria al societatii. | ||||
| 18. | 20 | f | timisoara | 12/03/2008 22:36 | |
| »» | eu sunt de acord...:) sincerconsider ca "liderii" nostrii sunt niste inconstienti.zicea cineva mai sus ca vor fi baruri goale cu oameni in fata lor stand la tigara,problema e ca nu vom mai avea voie sa fumam nici pe strada:)) pentru ca e tot loc public.daca pana acum au fost discriminati nefumatorii,acum am ajuns in cealalta extrema.e de parca ar vrea sa forteze oamenii sa se lase de fumat.ma gandesc totusi,nu zice unul din drepturile noastre ca toti oamenii sunt egali si liberi?intrebarea ar fi unde a ramas libertatea noastra,ca fumatori? ok,inteleg,poluam aerul si exista oameni pe care ii deranjeaza.dar cum ar fi ca urmatorul pas sa fie ca oamenii sa nu mai aiba voie sa isi plimbe cainii in locuri publice?astea sunt forme de constrangere...parerea mea?acesti lideri ai nostrii vor sa se "dea bine" pe langa celelalte tari vestice,acum ca am ajuns in uniune...heh,poate petitia asta va avea totusi un efect..iar daca nu,vor fi baruri goale si strazi goale,pentru ca toti fumatorii vor sta in casa:))[macar nefumatorii vor fi fericiti:P] | ||||
| 19. | 21 | m | Timisoara, Romania | 12/03/2008 22:44 | |
| »» | Caz intr-adevar intalnit si in strainatate, insa nu voi fi de acord niciodata cu aceasta lege. Nu numai ca ni se ia din drepturi dar si patronii de localuri vor pierde clienti. Sunt toti egoisti si nici nu se documenteaza cu un referendum, cum ar fi indicat in cazul unei legi care se adreseaza aproape intregii populatiei. | ||||
| 20. | 30 | m | Constanta,Romania | 12/03/2008 22:53 | |
| 21. | f | Timisoara Romania | 12/03/2008 22:58 | ||
| 22. | 20 | f | 12/03/2008 23:03 | ||
| 23. | 21 | m | 12/03/2008 23:04 | ||
| 24. | 23 | m | timisoara, romania | 12/03/2008 23:04 | |
| 25. | 19 | f | Timisoara, Romania | 12/03/2008 23:11 | |
|
|
|||||
| 26. | 31 | f | Bucuresti, Romania | 12/03/2008 23:18 | |
| »» | E aberant sa te priveze de libertate chiar si pentru cinci minute cat sa fumezi o tigare in asa zisele "custi" din sticla de parca am fii facut o crima!!!!!!!!!! | ||||
| 27. | 30 | m | Brasov | 12/03/2008 23:28 | |
| 28. | 47 | f | Bucuresti | 12/03/2008 23:31 | |
| »» | Idem Oana Stoica Mujea (pozitia 2) | ||||
| 29. | m | Romania, Iasi | 12/03/2008 23:32 | ||
| 30. | 44 | f | Bucuresti | 12/03/2008 23:36 | |
| »» | Stupid! Lasati-mi dreptul de a ma otravi ! | ||||
| 31. | 22 | f | Timisoara, Romania | 12/03/2008 23:55 | |
| 32. | 19 | f | Bucuresti | 12/03/2008 23:57 | |
| 33. | 18 | f | sfantu gheorghe romania | 12/03/2008 23:58 | |
| »» | mda...poi daca se interzice fumatul in spatii publice..sa se interzica si masinile mari care polueaza intr-o zi mai mult de cat am poluat eu de cand m-am apucat de fumat..e aberanta legea asta | ||||
| 34. | 34 | m | Cluj, Romania | 13/03/2008 00:03 | |
| »» | Culmea este ca eu sunt nefumator, dar cu toate astea ma indigneaza la culme exagerarile discrimantive din campaniile astea(nu campaniile in sine) si ma intreb daca n-ar fi fost mult mai necesara o campanie agresiva in privinta consumului excesiv de alcool! Cel putin fumatorii nu au comportamentul deviat si agresiv(asa cum se intampla la alcoolici), isi fac rau doar lor insile, e dreptul lor sa-si faca rau, dar alcoolicii fac rau si altora. De exemplu n-am auzit sa se comita vatamare corporala sau chiar crima din cauza fumatului, in schimb din cauza alcoolului mai mereu se aud de lucruri de genul asta!! | ||||
| 35. | 13/03/2008 00:08 | ||||
| 36. | 46 | m | Mangalia | 13/03/2008 00:37 | |
| »» | Nu sunt un cetatean de rangul doi. | ||||
| 37. | 13/03/2008 00:48 | ||||
| 38. | 25 | m | Constanta | 13/03/2008 01:36 | |
| »» | Eu semnez , asa din principiu .. da , vorba aia :) romanu e inventiv , poa` sa dea ei si 1000 de legi , romanul tot are sa taie porcul de craciun asa cum stie , tot are sa manince nesanatos pentru ca asa ii place , de fumat tot are sa fumeze oriunde gaseste, ba la munca, ba pe tren , si in spatii publice , legile astea .. sunt ca sa fie , de formalitate , in serios nu le i-a nimeni , asa ca .. nu vad de ce ne-am agita asa mult de legile lor, noi oricum facem ce vrem , totusi la nivel de princpiu semnez . | ||||
| 39. | 42 | m | Sibiu | 13/03/2008 02:26 | |
| »» | Poate ca, ori de cate ori se majoreaza acciza pe mia de tigarete, o parte din banii stransi la buget ar trebui sa se duca pe programe REALE, educationale, de educare fi formare a celor care vor decide in numele celor multi "maine". Programe care sa inceapa de la fundamentalul "toti cetatenii sunt egali in drepturi", programe care sa modifice felul in care sunt votate si aprobate legile in prezent. La aproape 20 de ani de la generalizatul "ca roman iti este interzis orice, din principiu", e vremea sa intelegem ca mai ales diversitatea (chiar si atunci cand vine vorba de tutun si alcool) ne face unici si frumosi. Destul de mult din suma cu care imi cumpar fiecare pachet de tigari reprezinta taxe si impozite plus alte minuni perfect legale prin care legiuitorii isi asigura salariile deloc mici. Ce imi ofera, la schimb, in afara de interdictii ? |
||||
| 40. | 30 | m | Petrosani | 13/03/2008 07:24 | |
| 41. | 31 | m | pantelimon;romania | 13/03/2008 08:32 | |
| »» | imbecili | ||||
| 42. | 29 | m | Bucuresti | 13/03/2008 08:37 | |
| 43. | 41 | m | bucuresti | 13/03/2008 08:38 | |
| 44. | 22 | m | 13/03/2008 08:41 | ||
| 45. | 13/03/2008 08:41 | ||||
| 46. | 46 | f | Calarasi | 13/03/2008 09:31 | |
| »» | Am incercat sa ma las de fumat, dar campania asta agresiva, discriminatorie si absurda ma enerveaza asa de tare incat m-am razgandit | ||||
| 47. | 28 | m | Bucuresti | 13/03/2008 09:39 | |
| »» | De acord cu petitia, dar sa se delimiteze cum trebuie spatiile dedicate fumatorilor de cele ale nefumatorilor. In calitate de fost fumator (am renuntat acum 6 luni si fumam de 7 ani continuu), sunt deranjat de faptul ca: in orice local merg, fumul este omniprezent. Cand vin acasa, bag toate hainele la spalat. Pana la chiloti ajunge mirosul... :) | ||||
| 48. | 27 | f | Resita | 13/03/2008 09:48 | |
| 49. | 44 | m | espana | 13/03/2008 10:21 | |
| »» | sin comentarios!!!!!! | ||||
| 50. | 21 | m | Timisoara Romania | 13/03/2008 10:26 | |
| »» | Complet de acord cu articolul | ||||