Semnaturi "Proces civil impotriva institutiilor statului (Politie, Primarie, societate de salubrizare) privind ridicarea autoturismelor parcate in locuri nepermise", pagina 1
- Citeste petitia
- |
- Monitorizare petitie
- |
- Semnaturi (230)
- |
- Semneaza petitia
- |
- Comentarii (8)
- |
- Stiri (2)
Daca doriti ca si alte persoane sa afle despre aceasta petitie, le puteti trimite urmatorul link:
Promoveaza petitia! Semneaza petitia!
Semnaturi petitie:
| Nume | Varsta | Sex | Oras, Tara | Data | |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | 59 | m | Bucureşti | 17/07/2009 07:15 | |
| »» | Deschiderea acestui proces poate fi unica unica sansa de a schimba optica politicienilor, administraţiilor publice şi a cetăţenilor în privinţa problemei parcărilor insuficiente şi a afacerilor pe marginea parcărilor. Nerezolvarea problemei parcarilor va duce la conflicte sociale greu de imaginat acum. |
||||
| 2. | m | 17/07/2009 21:18 | |||
| 3. | 18/07/2009 13:18 | ||||
| 4. | 29 | m | Districtul I.C. Frimu Galati | 18/07/2009 17:07 | |
|
|
|||||
| 5. | 20 | m | timisoara, romania | 18/07/2009 17:10 | |
| 6. | 54 | m | bucuresti | 19/07/2009 12:56 | |
| »» | autoturismul meu a fost ridicat de 2 ori in 3 saptamani din fata blocului unde locuiesc acum, cu motivatii bizare. daca prima data n-am protestat deoarece in cele din urma am gasit un semn de oprirea interzisa intr-un pom, a doua oara nu am depistat cauza si n-am primit nici procesul verbal pana la ora asta. | ||||
| 7. | 42 | f | bucuresti,romania | 19/07/2009 19:13 | |
| »» | sa ridice masinile in momentul cand bucurestiul va fi plin de parcari amenajate. atunci, niciun comentariu. pana atunci,sunt niste nemernici care nu se mai satura de bani | ||||
| 8. | 47 | m | Bucuresti | 19/07/2009 22:10 | |
| 9. | f | Romania | 19/07/2009 22:19 | ||
| 10. | 53 | f | Dambovita-Romania | 19/07/2009 23:02 | |
| »» | situatia este aceeasi in toata tara,chiar daca ,,amenda,,catre firma ,,de transport,, e mai mica decat in Bucuresti;nu m-a anuntat nimeni,cu greu am aflat si am dat de ea-masina proprie-,la faimoasa firma[de fapt,de transport local,,,proprietate a unui fruntas PDL-ist,prieten cu primarul,desigur]de-abia am primit chitanta,si desi avea si mici,,atingeri,, ,nu mi-au dat nici un proces verbal de primire,etc | ||||
| 11. | 36 | m | Iasi | 20/07/2009 06:59 | |
| »» | Nu as avea nimic impotriva ridicarii masinilor parcate aiurea si care incurca evident traficul. SInt multi cei care, pentru 100 de metri, prefera sa parcheze aiurea decit sa mearga pe jos. Dar ridicarea din locuri in care nu incurci nimic doar pentru ca primaria si firmele asociate sa faca bani e un sport national si merita taxat cu dispretul nostru. | ||||
| 12. | 31 | f | SGLP | 20/07/2009 08:42 | |
| 13. | 54 | f | BUCURESTI | 20/07/2009 09:07 | |
| »» | e o totala lipsa de bun simt sa nu fii anuntat ca ti s-a ridicat masina.am umblat o jumatate da zi pe la politie sa reclam ca mi s-a furat masina...iar sumele pe carte tb sa le platim sunt exagerate..iar timpul nostru pierdut,solicitare nervoasa,stressul cine ni-l plateste? | ||||
| 14. | 25 | m | Bucuresti, Romania | 20/07/2009 11:30 | |
| 15. | 20/07/2009 11:48 | ||||
| »» | Este combintie groasa cu primariile de sector, firmele private nu ar trebui sa aiba nici un drept pentru ridicarea masininlor de pe domeniul public si nici sa incaseze sume de bani de pe uram acestei proceduri. Bani ar trebui sa intre la bugetul de sector pentru spatiile verzi sau locuri noi de parcare. Nu cred ca era greu ca primariile de sector sa achizitioneze 10 utilaje pentru ridicarea masinilor. MARE COMBINATIE !!!!!!!! |
||||
| 16. | f | Cluj, Romania | 20/07/2009 11:53 | ||
| 17. | 33 | Bucuresti, Romania | 20/07/2009 11:57 | ||
| »» | iata mai jos ce i-am scris primarului sectorului 1. Domnule primar, In urma raspunsului primit la plangerea mea prealabila formulata impotriva Hotararii de Consiliu Local nr. 416/2008, raspuns semnat de Dvs. personal, am decis sa pierd putin timp si sa va scriu direct, fara argumente complicate, de natura juridica, ci doar in numele bunului simt. Am decis sa va scriu si pentru ca nu-mi dau seama daca atunci cand ati semnat acest raspuns ati facut-o “ca primarul” sau in cunostinta de cauza. Si pentru a-mi inlatura acest dubiu, am sa va informez ca ceea ce “autoritatea deliberativa” (la care faceti referire cu temeinicie in raspunsul Dvs.) a impus prin Hotararea de Consiliu Local nr. 416/2008 se cheama pe romaneste o JECMANEALA. Si pentru a vedea ca nu am nimic personal cu Dvs., ca nu sunt nici platit si nici inregimentat politic, ci doar un cetatean care nu mai suporta bataia de joc cu care este tratat, va si argumentez in cele ce urmeaza de ce este o JECMANEALA, pe care Dvs. o aparati si cu care aveti indrazneala sa va mai si mandriti. 1. Regulamentele aprobate prin HCL Sector 1 nr. 416/2008, intre care si cel referitor la ridicarea, transportul, depozitarea si eliberarea sau valorificarea vehiculelor stationate neregulamentar pe partea carosabila a drumurilor publice din Sectorul 1 al Municipiului Bucuresti si care constituie un obstacol pentru circulatia rutiera SUNT TINUTE “LA SECRET” DE CATRE DVS., nefiind publicate pe internet si nici comunicate celor care le cer. Am solicitat si prin plangerea prealabila si printr-o cerere separata sa-mi comunicati acest regulament si nu ati facut-o. Nu-i nimic, o veti face in fata instantei de judecata. Si sunt sigur ca veti si explica cum pot cetatenii respecta regulile de parcare stabilite in regulamentul aprobat de hotararea de consiliu local, atata timp cat nu pot lua cunostinta de acestea. In acest fel se dovedeste ca ceea ce urmariti este de fapt JECMANEALA cetatenilor si imbogatirea “operatorului privat”, respectiv ridicarea masinilor cu orice pret, iar nu buna gospodarire a sectorului. 2. Aveti impertinenta sa-mi raspundeti mie in scris ca aceasta reglementare se justifica pentru descongestionarea si fluidizarea traficului auto si pietonal, in special in zona centrala, cat si pe strazile principale cu trafic intens si de ingreunarea traficului in anumite zone la ore de varf. Tin sa va reamintesc ca firma aceasta onorabila, angajata de Dvs. in numele nostru, al tuturor cetatenilor, ca sa ne pazeasca sa cadem in pacatul parcatului neregulamentar, MI-A RIDICAT MASINA SAMBATA, DIN CARTIERUL PAJURA, DE PE UN ASA-ZIS TROTUAR (POZA ATASATA) IN MIJLOCUL CARUIA CRESC NUMAI BALARII SI PE CARE NU CIRCULA NIMENI NICIODATA. Dar poate pentru Dvs. si pentru onor firma de jecmanit, Cartierul Pajura o fi in centrul Bucurestiului, iar o masina parcata pe trotuarul din poza un obstacol pentru circulatie. Va asigur eu Domnule Primar, ca cetatenii care reusesc sa treaca peste tufisurile de pe acest trotuar reusesc sa nu se impiedice nici de masina mea! 3. este o JECMANEALA pentru ca primaria cu cel mai mare buget din tara asta nu este in stare sa cumpere cateva autospeciale de ridicat masini si prin urmare trebuie sa imbogateasca un “operator privat”! Nimic imoral din partea operatorului, doar este societate comerciala, care urmareste realizarea de profit, nu? Si pentru ca profitul din celelalte contracte cu Primaria era cam mic, atunci, in mod evident, a participat si la aceasta licitatie, desi nu cred sa fi anticipat ca are sanse sa castige licitatia... nu! nici vorba! 4. aveti impertinenta sa transmiteti public comunicate de presa cum ca ne-ati facut parcari si ca (culmea tupeului!) cetatenii sunt “nesimtiti”. Oricine stie ca nu ati facut decat sa trasati dungi pe strazi si sa puneti sensuri unice si ca IN REALITATE NU ATI FACUT NICI MACAR UN LOC DE PARCARE CU ADEVARAT IN ACEST SECTOR. 5. taxa sau tariful sau ce-o mai fi ea, caci nici Dvs. nu mai stiti ce este, adica PUNGASIA asta, este EXORBITANTA, Domnule primar. V-ati intrebat vreodata cum se face ca jecmaneala este mai suportabila in celelalte sectoare – 2, 3, si 6? Cred ca stiu explicatia... Primarii acestor sectoare nu sunt atat de gospodari ca Dvs.... Spun ca PUNGASIA ESTE STRIGATOARE LA CER pentru ca un cetatean care a parcat, zice-se neregulamentar, are de platit de la circa 1.000 de lei (833 de lei operatorului privat care il santajeaza cu eliberarea masinii si il trateaza cu dispret) la care se adauga amenda contraventionala, pana la circa 10.000 de lei (adica 100 de milioane de lei vechi Domnu’ chiliman), dupa care autoturismul se confisca, Domnu’ chiliman! Dvs. (mai) stiti care este venitul lunar al unui cetatean obisnuit? Nu prea se vede! Nu va ganditi la cel peste care a dat norocul si are cei doi fii actionari intr-o firma care a castigat licitatia de ridicat masini! Ganditi-va la cel care castiga 1.000 de lei pe luna, are copii in intretinere si dupa ce si-a achitat cheltuielile curente a avut ghinionul sa faca cunostinta cu firma tocmita de Dvs. Ce face omul acesta? Daca asteapta sa isi ia salariul si mai trec doua saptamani, trebuie sa achite vreo 50 de milioane de lei vechi! V-ati intrebat ce face omul asta Domnule primar? Sau v-ati gandit, ca un adevarat liberal, protector al mediului de afaceri, doar la faptul ca a mai facut operatorul 50 de milioane de lei venit!? Pai nu-i ajungea ca a inchiriat un teren viran cu circa 8 euro metrul patrat pe zi (300 de lei taxa de depozitare pe zi!!!). Ce-i drept, cam proasta afacerea... sa-si amortizeze investitia in acest teren in circa o luna! Chiar ma bucur ca Primaria n-a intrat intr-o asemenea afacere – sa fi pus la dispozitie terenul asta chiar ar fi fost pagubos... pentru Primarie... la ce va ganditi? Ati avut curiozitatea de a verifica care sunt in realitate preturile pentru ridicat si transportat masini? Pentru a transporta masina mea pentru cateva sute de metri n-as fi platit mai mult de 150 – 200 de lei! Si atunci de ce pretul corect stabilit prin licitatia si mai corecta desfasurata de Dvs. este de 833 de lei? Mie mi se pare ca intentia Dvs. este evidenta, aceea de a percepe o adevarata “taxa de protectie”, pentru un agent economic, prin faptul ca aceasta taxa este unica, indiferent de numarul de km pe care se transporta autoturismul ridicat. 6. Va faceti de ras si pe linie politica in partidul care va sustine. Presedintele partidului acesta vorbea chiar astazi public de duplicitate, complicitate, ipocrizie. Oare cum o fi ca la Sectorul 2 presedintele organizatiei de sector a acestui partid sa lupte vehement contra "taxelor aberante" (a se vedea http://www.vremparcari.ro/deputat/) iar Dvs. sa le sustineti fatis!? Sa fie duplicitate!? Sau ipocrizie!? Stiu si eu! Am dreptul sa ma intreb Domnule chiliman, nu? Macar dreptul asta mi-a mai ramas... Dar despre ce vorbim!? S-ar intoarce in mormant inaintasii liberali daca ar vedea “butelistii” care fac legea in acest partid istoric in zilele noastre. In concluzie, daca ati semnat acel raspuns pe care mi l-ati transmis “ca primarul”, atunci sa va fie rusine, iar daca nu ati semnat ca primarul, atunci... chiar n-are ce sa va mai fie. Nu astept raspuns. Si nici reactii de bun simt. Dupa cata corespondenta am purtat pe acest subiect deja m-am obisnuit cu bataia de joc. Astept doar sa va trimiteti juristii in instanta ca sa sustina “argumentat” jecmaneala, pe care am atacat-o in contencios administrativ. N-am sa pierd ocazia si am sa-i intreb daca asta cred ei ca inseamna respectarea principiului legalitatii, a autonomiei locale si daca tot asta inseamna buna gospodarire a sectorului pe care cu mandrie il conduceti. Cu stima si cu mare grija sa nu parcati cumva neregulamentar, Domnule chiliman. Semnat: Unul care a muncit banii aia jecmaniti. |
||||
| 18. | 53 | f | Bucuresti, Romania | 20/07/2009 12:08 | |
| 19. | 28 | f | Bucuresti, Romania | 20/07/2009 12:10 | |
| 20. | 44 | m | bucuresti, romania | 20/07/2009 12:48 | |
| »» | sunt de acord cu actionarea in judecata a tuturor celor implicati in ridicarea auturismelor, deoarece aceste institutii ale statului sau private, savarsesc abuzuri, din dorinya de a mai stoarce ceva bani tot de la contribuabilul care-i plateste, printaxe si impozite. sunt de acord sa ridice acele autovehicule care incalca si cele mai elementare norme de conduita in trafic, care blocheaza accesul, sau stau in mijlocul drumului, dar atat timp cat ,de 20 de ani tovarasii astia (asociati pe spagi), nu ne dau nicio alternativa pentru aputea parca civilizat, sa-si ia labele de pe masinile noastre! | ||||
| 21. | 35 | f | Bucuresti, Romania | 20/07/2009 14:08 | |
| »» | semnare petitie | ||||
| 22. | 27 | m | Bucuresti, Romania | 20/07/2009 14:57 | |
| 23. | 40 | m | BUCURESTI | 20/07/2009 16:08 | |
| »» | FURT LA ADAPOSTUL LEGII. LASAND LA O PARTE CA NU AU FACUT APROAPE NICI UN LOC DE PARCARE, ESTE INADMISIBIL CA SI PUTINELE POSIBILITATI DE A ITI MAI PARCA MASINA SA DEVINA ZONE INTERZISE. AM MAI SPUS-O SI O REPET: ACESTI CONDUCATORI LOCALI ( oprescu, ontanu si restul ) AU DEVIN DUSMANII PROPRIULUI LOR ELECTORAT. STA IN PUTEREA NOASTRA SA NU II LASAM SA ISI TERMINE MANDATUL ! |
||||
| 24. | buc, ro | 20/07/2009 16:54 | |||
| 25. | 34 | f | bucuresti | 20/07/2009 17:52 | |
|
|
|||||
| 26. | 50 | m | Bucuresti | 20/07/2009 19:17 | |
| »» | Ar trebui sa mergem pina in pinzele albe cu un proces contra excrocilor din primarie si politie pe aceasta speta. | ||||
| 27. | 25 | m | Bucuresti | 20/07/2009 20:02 | |
| 28. | f | Brasov, Romania | 20/07/2009 23:13 | ||
| 29. | 29 | f | bucuresti, romania | 20/07/2009 23:41 | |
| 30. | 29 | m | Bucuresti, Romania | 21/07/2009 00:56 | |
| »» | Vrem locuri de parcare, nu amenzi. pedepse si tratament discretionar. | ||||
| 31. | 54 | m | Bucuresti - Romania | 21/07/2009 09:14 | |
| »» | Atata timp cat nu s-au oferit spatii de parcare adecvate ( ca in strainatate ) , cu atat mai mai mult intreaga actiune de ridicare a autovehicolelor , poate fi considerata furt la drumul mare - ziua la vedere. | ||||
| 32. | 63 | m | CRAIOVA-ROMANIA | 21/07/2009 09:28 | |
| »» | SUSTIN DEMERSURILE D-V, CA FIIND JUSTE. AM AVUT ASEMENEA SITUATII, DAR NU MAI AM DOCUMENTE. |
||||
| 33. | 41 | f | BUCURESTI | 21/07/2009 09:57 | |
| 34. | 39 | m | bucuresti | 21/07/2009 10:13 | |
| »» | traim intr-o tara unde dreptatea umbla cu capul spart,iar la loc de cinste sunt nedreptatea,coruptia,indiferenta fata de cetateni si dorinta diabolica de invutire a celor ce ne conduc; | ||||
| 35. | 30 | m | Bucuresti | 21/07/2009 10:19 | |
| »» | Solicit locuri de parcare pe masura unei capitale europene, si nu sustinerea unei afaceri colorate politic cu iz balcanic. M-am saturat de atatea afaceri si de toate abuzurile Autoritatilor, de parca singurul meu rol este sa platesc taxe peste taxe, fara a primi NIMIC in schimb. Pai ma intreb retoric: De ce sa mai locuiesc in Romania? | ||||
| 36. | 21/07/2009 10:19 | ||||
| 37. | 46 | m | Bucuresti | 21/07/2009 10:31 | |
| 38. | 26 | m | Bucuresti, Romania | 21/07/2009 11:08 | |
| »» | Era sa o patesc si eu in fata biroului. La 100m de firma sunt vreo 3 uitate de Dumnezeu acolo in zone "interzise" dar nu s-ar atinge de ele ca nu isi iau banu'. | ||||
| 39. | 26 | f | Bucuresti ,Romania | 21/07/2009 11:16 | |
| »» | Pana nu vor fi locuri de parcare peste tot in Bucuresti mi se pare abuziv sa primesti amenda ca nu parchezi regulamentar. | ||||
| 40. | 23 | m | Bucuresti,Romania | 21/07/2009 12:32 | |
| 41. | 27 | m | bucuresti | 21/07/2009 13:05 | |
| 42. | 21/07/2009 13:19 | ||||
| 43. | 21 | f | romania bucuresti | 21/07/2009 13:29 | |
| 44. | Bucuresti | 21/07/2009 14:26 | |||
| 45. | 41 | f | Bucuresti | 21/07/2009 16:27 | |
| »» | Nu mi-ar conveni sa-mi ridice autoturismul in condiitiile in care nu sunt suficiente spatii de parcare cu plata sau fara... | ||||
| 46. | 41 | f | BUCURESTI | 21/07/2009 18:32 | |
| »» | SA FIE LEGE PENTRU TOTI LA FEL, LEGEA SA SE RESPECTE PENTRU TOATA LUMEA !!!!!!!! | ||||
| 47. | Bucuresti, Romania | 22/07/2009 08:30 | |||
| 48. | 55 | m | Bucuresti | 22/07/2009 08:43 | |
| »» | Procedura este o noua metoda de stoarcere a banilor de catre firme particulare prin intermediul institutiilor statului acum cand toata lumea trece printr-o situatie foarte grea. | ||||
| 49. | 27 | f | Bucuresti | 22/07/2009 08:50 | |
| 50. | 52 | m | Bucuresti, Romania | 22/07/2009 09:48 | |