Semnaturi "Eliminarea caracterului obligatoriu al contributiilor platite de asigurati la bugetul asigurarilor sociale de sanatate", pagina 1
- Citeste petitia
- |
- Monitorizare petitie
- |
- Semnaturi (98)
- |
- Semneaza petitia
- |
- Comentarii (0)
- |
- Stiri (0)
Daca doriti ca si alte persoane sa afle despre aceasta petitie, le puteti trimite urmatorul link:
Promoveaza petitia! Semneaza petitia!
Semnaturi petitie:
| Nume | Varsta | Sex | Oras, Tara | Data | |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | 47 | f | bucuresti | 30/03/2009 08:51 | |
| »» | intru totul de acord | ||||
| 2. | 36 | f | ROMANIA-BUCURESTI | 30/03/2009 10:16 | |
| »» | CNAS ne taxeaza de n ori, in functie de venituri. Platim si din salarii si din alte surse, cum ar fi PFA, drepturi din cedarea folosintei etc..conf legii 95/2006 art 257. | ||||
| 3. | 43 | f | 30/03/2009 10:33 | ||
| 4. | 34 | f | BUCURESTI, ROMANIA | 30/03/2009 11:34 | |
|
|
|||||
| 5. | 39 | m | Bucuresti | 30/03/2009 13:08 | |
| 6. | 39 | f | Suceava | 30/03/2009 13:14 | |
| »» | Nici la medicii de familie sa nu mai avem consultatii gratuite! As vrea sa stim atunci pentru ce platim? | ||||
| 7. | 39 | f | 30/03/2009 14:05 | ||
| »» | Nu este corect sa platim o gramada de bani si sa nu beneficiem de nimic si sa fim tratati mai ceva ca unele animale. | ||||
| 8. | 33 | m | Bistrita, Romania | 30/03/2009 14:33 | |
| »» | Sint intru totul de acord, ar fi nevoie de mult mai putini bani si s-ar putea acoperi toate cheltuielile, dar, din pacate, foarte multi politicieni si cunoscutii lor sint, ca de obicei, infometati. | ||||
| 9. | Romania | 30/03/2009 14:35 | |||
| »» | În Olanda şi în orice ţară civilizată, contribuţia plătită la bugetul asigurărilor sociale este suficientă să beneficiezi de consultaţii şi tratamente gratuite, medicamente gratuite în întreg sistemul medical, inclusiv tratament la stomatologie. Medicii de familie îşi fac treaba în mod civilizat, adică şi atunci când te trimit la un spital, îţi fac programare în prealabil, nu ca la noi, unde pacienţii stau ca vitele la cozi pe la uşile cabinetelor medicale, nebăgându-i nimeni în seamă. În România, dacă medicul de familie iţi recomandă un medicament injectabil, trebuie să cauţi în disperare şi o asistentă care să administreze injecţiile, în Occident acest lucru este făcut de asistentele medicului de familie. În România este considerată impertinenţă să-ţi suni medicul de familie la miezul nopţii, în Olanda e ceva normal. Şi asta pt. că CAS-ul în Olanda asigură toate aceste servicii, iar medicii sunt conştienţi că din CAS le sunt plătite salariile. În Olanda asigurarea medicală de 100 euro pe lună este suficientă să acopere toate aceste servicii, orice tip de consultatie, intervenţie chirurgicală sau medicament. În România cu o şpagă de 100 euro pt. o operaţie banală de apendicită, de-abia te bagă cineva în seamă. Şi mai sunt o grămadă de chestii. | ||||
| 10. | 32 | f | Ocna Mures, jud. Alba, Romania | 30/03/2009 15:07 | |
| 11. | m | Romania; Bucuresti | 30/03/2009 16:01 | ||
| 12. | 28 | f | PLOIESTI,ROMANIA | 30/03/2009 16:26 | |
| 13. | 30/03/2009 18:26 | ||||
| 14. | 40 | f | ploiesti, romania | 30/03/2009 19:08 | |
| »» | platesc fara sa beneficiez deocamdata de aceste asigurari pt la medic ma duc tot cu plicul | ||||
| 15. | 32 | m | Braila, Romania | 30/03/2009 22:29 | |
| »» | Speram sa eliminam inca o hotie in plus - una dintre metodele prin care statul ne FURA si ne batjocoreste pe banii timpul si sanatatea noastra! Doamne ajuta sa reusim! | ||||
| 16. | 40 | f | Bucuresti | 30/03/2009 22:30 | |
| »» | DE ACORD CU "Eliminarea caracterului obligatoriu al contributiilor platite de asigurati la bugetul asigurarilor sociale de sanatate" VREM SA ALEGEM SINGURI DACA PLATIM SAU NU. DACA O PERSOANA A LUCRAT, IMPLICIT CU CARTE DE MUNCA SI A PLATIT DARILE LA STAT, DAR NU A AVUT NEVOIE DE CONSULTATII, A FOST OK. STATUL A STRANS BANII. DAR DACA ACEEASI PERSOANA A RAMAS FARA LOCUL DE MUNCA DECI IN IMPOSIBILITATE DE A MAI PLATI CONTRIBUTIA DE SANATATE, INSA DE DATA ACEASTA A AVUT NEVOIE DE CONSULTATII SI TRATAMENT CREDETI CA L-A CONSULTAT CINEVA? NU! ASA CA NU VAD UTILITATEA PLATII OBLIGATORII. NE PLATIM ORICUM TOATE SERVICIILE MEDICALE DE CARE AVEM NEVOIE. |
||||
| 17. | 27 | f | Reghin , Romania | 30/03/2009 23:18 | |
| 18. | 29 | f | Suceava | 30/03/2009 23:26 | |
| 19. | 26 | f | bucuresti, romania | 31/03/2009 00:04 | |
| 20. | 24 | f | bucuresti romania | 31/03/2009 02:29 | |
| 21. | 27 | m | Brasov, Germania | 31/03/2009 09:15 | |
| »» | Sunt de acord, de acord, de acord. | ||||
| 22. | 37 | m | Bucuresti, Romania | 31/03/2009 09:44 | |
| »» | Nu am garantia ca banii pe care ii platesc nu sunt folostiti in alte scoopuri. Oricum, atunci cand este vorba sa beneficiez de aceste compensari, trebuie sa scot bani din buzunar. Facand o balanta a banilor pe care ii dau lunar si a beneficiilor, canstat ca este total dezechilibrata - banii se duc, dar nu se si intorc, ca atare, prefer sa ii gestionez personal. |
||||
| 23. | 31 | f | Pitesti, Romania | 31/03/2009 09:47 | |
| »» | Felicitari pentru initiativa. Este foarte corect intitulata:"Eliminarea caracterului obligatoriu..." . Sunt de acord ca fiecare sa cotizeze cu un procent , dar pentru acest procent vreau sa fiu intrebata. Acum contributia este de 5,5% din brut si cand ma duc sa-mi fac analizele trebuie sa platesc pentru ca nu sunt fonduri. Sunt de acord sa dau un procent de 2%-2,5% pentru cei care au nevoie de tratament, dar mi se pare corect ca pentru restul de suma pe care o dau, daca tot este obligatorie, sa pot sa beneficiez si eu, nu numai altii. | ||||
| 24. | 35 | f | Bucuresti, Romania | 31/03/2009 09:49 | |
| »» | De acord, mi se pare corect sa poti opta. Statul a fost creat cu scopul de ajuta cetateanul. Acelasi scop cu creearea oricarui sistem de asigurare. Insa daca eu constat ca nu merita sa platesc o asigurare, mi se pare corect sa pot opta pentru renuntarea la aceasta. In caz contrar statul nu mai este in postura de a ajuta cetateanul, ci de a jegmani cetateanul, asa cum se intampla cu acei domnitori care puneau biruri peste plebe, pentru a trai in huzur. Oare nu se intampla asta si cu honor conducatorii nostri? Toti banii, toate legile sunt spre folosul lor. |
||||
| 25. | 27 | f | Romania | 31/03/2009 10:04 | |
|
|
|||||
| 26. | 28 | f | bucuresti | 31/03/2009 10:20 | |
| 27. | 42 | f | bucuresti, romania | 31/03/2009 10:23 | |
| 28. | m | romania,rm.vilcea | 31/03/2009 10:52 | ||
| »» | aceasta taxa aberanta trebuie scoasa ,sau macar redusa | ||||
| 29. | 37 | f | Suceava, Romania | 31/03/2009 11:22 | |
| »» | de acord, prefer sa-mi gestionez singura contributia | ||||
| 30. | 34 | m | Suceava, Romania | 31/03/2009 11:33 | |
| »» | Ca si in cazul Rovignet-ei contributia obligatorie nu asigura servicii corespunzatoare. Banii nostrii ajung in alte locuri, asa ca in momentul in care am nevoie de un serviciu platesc. | ||||
| 31. | 46 | m | buzau | 31/03/2009 11:45 | |
| 32. | m | Cluj-Napoca | 31/03/2009 12:30 | ||
| 33. | 37 | f | piatra neamt. romania | 31/03/2009 12:46 | |
| 34. | 56 | m | Bacau | 31/03/2009 14:12 | |
| 35. | m | Buzau | 31/03/2009 15:21 | ||
| 36. | 25 | f | Craiova | 31/03/2009 16:56 | |
| »» | De acord ! De ce sa fie obligatoriu ceva de ce nu beneficiem? | ||||
| 37. | 27 | f | craiova, romania | 31/03/2009 16:58 | |
| 38. | 32 | f | mangalia, romania | 31/03/2009 17:07 | |
| 39. | f | buzau, romania | 31/03/2009 18:20 | ||
| 40. | 29 | m | Bucuresti | 31/03/2009 20:02 | |
| »» | Nu vreau ca banii mei "de sanatate" sa plateasca salariile unor birocrati. Si apoi, oricum statul nu imi poate oferi servicii medicale de calitate, cel putin nu fara ....spaga. Paradoxal, spaga la medic este mai justificata decat plata tributului de sanatate unor birocrati. |
||||
| 41. | f | Romania | 31/03/2009 20:18 | ||
| »» | FF bine | ||||
| 42. | 24 | f | bucuresti, romania | 31/03/2009 21:17 | |
| 43. | 35 | f | slatina - olt | 31/03/2009 21:40 | |
| 44. | 32 | f | bucuresti, romania | 31/03/2009 22:14 | |
| 45. | 63 | m | Bucuresti,Romania | 31/03/2009 22:58 | |
| »» | Sunt de acord . | ||||
| 46. | 33 | m | Romania | 31/03/2009 23:17 | |
| »» | Sunt de acord! Ori beneficiem de pe urma contributiilor pe care le platim lunar, ori sa se renunte la ele. Exemplul olandez, invocat mai sus de catre unul dintre semnatari, mi se pare revant pentru ceea ce ar trebui sa fie si in Romania. | ||||
| 47. | 01/04/2009 00:39 | ||||
| 48. | 29 | f | Pitesti, Raomania | 01/04/2009 09:11 | |
| 49. | 27 | f | Oradea, Romania | 01/04/2009 09:46 | |
| »» | Pentru ce sa mai platim, daca nu mai avem acces nici macar la consultatiile medicilor de familie? Contributia lunara atunci pentru ce este??? Ca sa traiasca domnii bugetari bine? |
||||
| 50. | 43 | f | bacau | 01/04/2009 11:50 | |