Comentarii "Petitie impotriva legalizarii prostitutiei si a drogurilor "usoare"", pagina 1

 
Petitii cu subiect asemanator (3)

Daca doriti ca si alte persoane sa afle despre aceasta petitie, le puteti trimite urmatorul link:

Promoveaza petitia!    Semneaza petitia!

Comentarii, discutii libere despre petitie:

 
Adauga un comentariu
Pagina 1 din 2. Pagini: 1 2 »»
doua chestii diferite [adriana vlad]
in primul rand sunt doua chestii diferite. prostitutia si drogurile, oricat de usoare sunt ele. sunt pro pentru legalizarea prostitutiei din mai multe motive: bani la buget din taxe si impozite si tinerea sub o mai clara evidenta a starii de sanatate a prestatoarelor de servicii si a beneficiarilor. sa nu mai vorbim despre faptul ca sunt niste locuri de munca, incepand de la "marfa" si constructia "stabilimentelor" pana la contabili si femei de serviciu... scaderea somajului - alt motiv :)) ....
sunt total impotriva drogurilor "usoare". [05/11/2009 15:39]
Már Romániában is? [Pázmány Attila]
Elég nyomorult ország ez a Románia így is, de legalább eddig volt annyi jó benne, hogy vallásos alapon a nagy istentelenségeket elútasította. Ha most törvényesítik ezeket a bűnöket, mi jót fog Isten találni ebben a tolvaj, nemtörődöm, hazug országban, ahol életben maradni művészet? [05/11/2009 18:48]
Ma ungure... [magistrala35]
ma ungure, fitz-ar neamu'... pune si traducerea la ce debitezi acolo, ca-mi murdaresc gugleu' daca incerc sa caut traducerea. Esti chior, nu vezi ca site-ul este in RO? Comenteaza pe hungureste pe site-urile voastre ! [05/11/2009 18:56]
Legalizarea prostitutiei si drogurilor usoare [Cosmina]
Sunt pentru legalizarea prostitutiei , dar nu sunt de acord cu legalizarea drogurilor (dupa pererea mea nu exista droguri usoare,toate duc la dependenta)
Ps. sunt de acor cu magistrala 35 [05/11/2009 19:33]
Sus prostitutia, jos drogurile [mihai]
Deci cum zicea si unguru...(glumesc,habarnam ce zice).Trebuie despartite cele doua chestiuni ca sa treaca doar legalizarea prostitutiei.Cat despre ungurul Attila, nu sunt nationalist, nici rasist dar sa scrii in ungureste dai dovada de o mare nesimtire.Daca te "freaca tare" sa scrii si tu ceva pe ungureste cred ca aveti site-uri destule numai pentru voi, cei care stiti limba. [05/11/2009 20:00]
NU STII NU VORBI [George]
De maine voi propune o petite pe internet sa nu se mai vanda tigari,alcool,cafea.Ar fi corect pentru cei care fumeaza beau bauturi alcoolice sau cafea sa le fie interzise aceste produse.Aduceti va aminte ca ne am nascut liberi si daca nu vom capata libertatea acum cat de curand se va repeta revolutia din 89. Nu vorbesc neaparat de droguri sau prostitutie mai sunt multe altele care ne sunt interzise . ALEGE LIBERTATEA CI NU CONSTRANGEREA [06/11/2009 13:24]
Jos amandoua [Eligia]
Nici o femeie nu ar trebui sa ajunga vreodata sa fie prostituata...nu am fost create pentru asa ceva. Dumnezeu nu asa a intentionat cand a creat omul...ci El i a creat sa fie o familie.
Prostitutia este impotriva valorilor lui Dumnezeu si o injosire a femeii..in Biblie gasim scris :
1 Corinteni 6:18 Fugiţi de curvie! Orice alt păcat, pe care-l face omul, este un păcat săvârşit afară din trup; dar cine curveşte, păcătuieşte împotriva trupului său.
1 Corinteni 6:13 mâncările Sunt pentru pântece, şi pântecele este pentru mâncări. Şi Dumnezeu va nimici şi pe unul şi pe celelalte. Dar trupul nu este pentru curvie: el este pentru Domnul, şi Domnul este pentru trup. [06/11/2009 14:20]
Celor de mai sus care sunt pro legalizarii prostitutiei [ningea]
De ce nu sunteti de acord si cu legalizarea furtului? Sau a crimei? Orice societate care isi face legile in concordanta cu Biblia are doar de castigat. Orice societate care il ignora pe Dumnezeu, va dispare. [07/11/2009 17:51]
Pt ningea [mihai]
Ai vazut filmul ZEITGEIST? Dupa acea biblie vrei sa ne facem legile? Nu uita ca si biblia a fost scrisa tot de oameni care din nastere sunt pacatosi. [07/11/2009 18:25]
Zeitgeist [Bogdan]
Filmul Zeitgeist e foarte bine facut, pt o minciuna. Daca ai avea curiozitatea macar o secunda se verifici pe net informatiile de acolo, ai vedea nu doar ca comparatia Iisus - Isis e falsa, dar si ca ideile din film provin de la o "profetesa" gen Ellen White a adventistilor. Asa ca nu fi copil si cantareste ce vezi pe micul ecran. [09/11/2009 20:54]
nu legalizarii [gabi]
o sa va intrebati probabil de ce zic asta, unii dintre voi; dar am doua motive bine intemeiate:
1- o tara fara Dumnezeu este o tara fara viitor (acelasi lucru care inceaca sa se faca azi la noi s-a facut in urma cu cativa ani in Serbia----privit cu toti urmarile: razboi, foamete, ura, rasism etc), iar Dumnezeu interzice fara doar si poate acest lucru, porunca a sasea scrie sa nu preacurvesti;

2- de ce neaparat trebuie Romania sa fie o tara de turism sexual, cand avem atat de mult potential; de ce trebuie sa ne afirmam cu turismul sexual cand daca s-ar face agricultura in Romania am putea produce pentru 80 milioane de locuitori , vorba unui ministru al agriculturii; de ce sa iesim in evidenta numai cu lucruri negative(cum de altfel o facem de 20 de ani)? intrebati-va de ce?
chiar vreti ca copii vostri sa iasa retardati, bastarzi (de parca nu ar fi destui in Romania si fara), handcapati (fizic si mental), saracie si foamete, astea sunt urmarile acestui fapt, urmarile legalizarii acestor doua lucruri. cine le doreste o sa le aiba. aeti grija ce va doriti ca aia o sa aveti [12/11/2009 01:02]
solutia pentru criza este pocainta [Amarie I. Claudiu]
2 Cronici 7:14
dacă poporul Meu, peste care este chemat Numele Meu se va smeri, se va ruga şi va căuta faţa Mea, şi se va abate de la căile lui rele – îl voi asculta din ceruri, îi voi ierta păcatul şi-i voi tămădui ţara. [12/11/2009 13:23]
ce cerem aceea primim [stefan]
Cei care sunt de acord cu prostitutia si drogurile, sunt impotriva standardelor lui Dumnezeu, deci impotriva Lui. Daca sunt impotriva Lui, vor primii rasplata pt. faptele lor.
Cred ca e timpul sa ne intoarcem la Dumnezeu nu impotriva Lui.
Doamne ai mila de Romania!!! [12/11/2009 16:02]
Biserica [unu]
Am o intrebare, de ce Biserica se opune doar si nu vine sa dea solutia? Aceasta e menirea Bisericii sa dea solutii la criza spirituala a acestui popor, e simplu sa te opui, gasesti milioane de argumente dar nu am vazut inca pe nimeni din Biserica sa ofere o alternativa la aceasta propunere. [13/11/2009 12:21]
Pentru toti habotnicii [Cosmin]
Pe BBC gasim scris: "Iata, era o femeie care nu mai putea sa isi plateasca rata la casa. Ramasese somera si in vremurile de restriste nu mai gasea de lucru. Banca vroia sa ii ia casa si putea sa ramana fara acoperis deasupra capului. Si atunci a trebuit sa se curveasca, si iata, a avut bani sa isi plateasca rata la casa. "

Voi fariseilor care va pretindeti crestini si moralisti, ce ati fi facut cu acea femei? Ati fi aruncat-o in strada (ca nu mai avea bani sa isi plateasca rata) sau la inchisoare? (daca in tara unde era prostitutia era considerata infractiune) [14/11/2009 21:17]
din habotnicie [Gabi]
Cosmine, crezi ca alte variante nu am avea decit cele mentionate de tine?

exemplu legat de droguri: exista intr-un oras anume foarte multi boschetari (cu evidente adictii). singurii care s-au ocupat de ei cu succes au fost un grup de oameni condusi de un tinar de vreo 18-20 de ani.
si citiva au reusit sa fie reintregrati in societate (slujba, casa, haine si mincare etc- imposibil nu?), dar unii s-au intors inapoi la saracie, droguri, prostitutie etc. ma intreb de ce au preferat saracia si mizeria in loc de munca si bunastare (cei drept, nu bogatie mare)?

ai spus bine, exista farisei (acei care se cred crestini si sunt moralisti, nu si morali). dar mai sunt si cei autentici pe care dumneata poate nu ii vezi acum, care i-ar fi oferit solutii acelei femei ca sa evite poate ambele variante.

mie mi-ar placea ambele, dar ca unul care am gustat din droguri "usoare" si am vazut efectele ambelor (cei drept pasiv respectiv activ) prefer sa lupt pina la singe sa nu ne murdarim si mai mult in fata Cerului ca natie.

nu cred in compromis care ma compromite.

adevarata revolutie morala incepe in inima si apoi prin legi. [16/11/2009 15:14]
Pentru toti habotnicii [Cosmin]
Bravo Gabi, imi place sa citesc un contraargument gandit si de bun simt. Legat de acest subiect am auzit mult prea multe predici virtuase dar fatarnice si multe isterii pline de prejudecati.

Ai amintit de droguri. Hai sa ne oprim un pic asupra acestui aspect.

Problema cea mai mare este ca, asa cum este acum legea, un om care face gresala de a se apuca de un drog, primeste un dosar penal sau o condamnare inainte de a fi ajutat. Aceste lucruri il vor urmari toata viata, pentru ca va avea antecedente penale (si greu iti mai gasesti de lucru daca ai asa ceva).

Te compromiti daca pe omul acela il trimiti la tratament, in loc sa il trimiti la inchiosoare? Te murdareste ca societate cu ceva daca il ierti si il ajuti, in loc sa il nenorocesti cu un stigmat de care nu va scapa toata viata? [16/11/2009 17:45]
Clar interzise [Filip]
Prostitutia minte omul ca si drogurile de aceea sunt bagate in aceeasi oala. Te ajuta pt o placere pe moment dupa care vezi ca tot singur si nefericit esti...

La astia carora le convine votul contra prostitutiei le propun sa nu mai fie egoisti si sa-si caute un partener de viata cu care sa impartaseasca momentele vietii, caci doar asa vor fi fericiti. Daca ar fi dupa mine as interzice si tutunul- ca nu face decat sa insele oamenii...si sa-i duca in groapa mai rpd. [19/11/2009 18:45]
Avem ochi dar nu vedem [Andrei]
Este o nebunie sa-ti faci rau singur. Siguru lucru de care are nevoie tara noastra este de Dumnezeu. [19/11/2009 20:12]
Caz concret [Bogdan]
http://www.ziare.com/actual/eveniment/11-20-2009/un-copil-din-mures-a-ajuns-in-c
oma-dupa-ce-a-fumat-ierburi-legale-955685 [20/11/2009 16:21]
salut [ioan]
daca vorbim de libertate de ce condamnam pe cineva daca vorbeste in alta limba la fel fiecare e liber sa aleaga binele sau raul. apropo stau la granita cu UNGARIA sa stiti ca in timpul revolutiei romane au trecut convoaie intregi cu hrana si medicamente acum sint bozgori nu ne place limba lor sint asiatici ce mai asa sintem noi....... [02/12/2009 20:35]
gygel [hopla]
prostitutia a existat exista si va exista fie ca e legalizata fie ca nu avantajul legalizarii control mai bun din partea statului eradicarea sifilisului sida delicventei statul va lua impozit deci ar fi benefic stabilimentele ar fi controlate de medici igiena reguli etc eu as prefera sa dau 100 ron la o prostituata curata decit sa joc poker sau sa beau [03/12/2009 13:35]
Lui gygel [Bogdan]
De ce compari doua lucruri rele, de care ar trebui sa te feresti? Preferi sa dai 100 lei unei prostituate decat sa joci poker sau sa bei? Nu ai prefera mai bine sa faci ceva mai util cu banii aceia, decat sa-i dai unei prostituate, sa-i joci sau sa-i bei? E un rationament sordid ce spui tu. Una peste alta, daca exista o tara sociala, nu inseamna ca trebuie legalizata si normalizata. [05/12/2009 11:06]
mica problema [Félix]
Deci in primul rand, in tarile in care drogul a fost legalizat, oamenii sunt mai calmi, nu sunt jafuri. Prostitutia nu e chiar asa de bine vazuta dar asta e...
Pentru droguri nu vorbesc ca un consumator! [11/12/2009 12:55]
CATEGORIC IMPOPTRIVA [MARIAN]
Trebuie sa fim toti(romanii) impotriva legalizarii acestor 2 marii vici,patimi care robesc atat trupul cat si sufletul.
Cei care vor contrariul nu vor altceva decat sa aducem mai multa rautate pe pamant.Trebuie sa fim fffff atenti cum diavolul "lucreaza ",prin cei care vor legalizarea.
SA NE FEREASCA DUMNEZEU DE ASA CEVA SI SA NE DEA INTELEPCIUNEA DE CARE AVEM NEVOIE!!! [03/01/2010 23:06]
Pagina 1 din 2. Pagini: 1 2 »»

Adauga comentariu:

- campurile marcate cu * sunt obligatorii

*Titlu comentariu:  
*Nume:  
*Comentariu:  
*Cod validare: - introduceti codul de mai jos
Previne adaugarea automata de comentarii.
 
Adauga comentariu
 
Daca doriti sa fiti informat la aparitia de petitii sau sondaje noi pe site, va rugam sa accesati pagina: notificari periodice.
Recomandari:
Anunturi gratuitePublica anunturi simultanRetete culinareVinuri bune pentru acasaSubtitrari filme
Brevete onlineInformatii domenii romanestiTraduceri autentificateYour way, our expertise