Comentarii "Klaus Johannis prim ministru", pagina 1
- Citeste petitia
- |
- Monitorizare petitie
- |
- Semnaturi (2.067)
- |
- Semneaza petitia
- |
- Comentarii (89)
- |
- Stiri (0)
Daca doriti ca si alte persoane sa afle despre aceasta petitie, le puteti trimite urmatorul link:
Promoveaza petitia! Semneaza petitia!
Comentarii, discutii libere despre petitie:
|
Unul nu e de ajuns ? [Omu' cu semnatura] Ce dracului, nu v-a ajuns un primar pe post de premier ? Si pe de alta parte, nu vad nici un sibian care sa semneze petitia, hmm. [14/10/2009 15:55] |
|
Nu. [Radu Vataman] Nu e nimeni in stare sa conduca tara asta, nici partidul vamesilor, nici partidul comunistilor, nici partidul masonilor. Trebuie schimbata constitutia si forma de guvernamant, din republica unitara semi-prezidentiala in republica federala. Regionalizarea ar putea fi o solutie viabila. Lucrurile trebuie schimbate din radacini, nu doar periata usor suprafata. [14/10/2009 17:44] |
|
Nu! [Adrian] Un profesor de fizica ,ca si Klaus, nu e tehnocrat! Poate intelectual. Tehnocrat e alta mancare de peste. E o propunere facuta in bataie de joc. Boc a vrut sa schimbe din temeli ceva in Romania. Dar te pui cu atatia banditi ce nu-l lasa? Si cine or fi viperele din Curtea constitutionala ce invart Constitutia pe degete cum au chef? Cand scapam de ei? Vechi fosile comuniste. RUSINE!! [14/10/2009 18:24] |
|
da [e] boc a vrut sa schimbe, desigur, insa intr un mod negativ :)) si sa fim seriosi: nu este vorba de boc ci de base... :)) actiunile anticonstitutionale ale acestui guvern boc2 nu puteau decat sa ne clarifice situatia ca la conducerea tari aveam comunisiti.. iar vechile fosile comuniste sunt reprezentate puternic si cu rezonanta de domnul basescu acum urmeaza alegerile prezidentiale. ca vrem sau nu federalizare este o alta problema care sub presedentia domnului basescu nici macar nu ar putea fi adusa in tema. este clar ca pentru schimbarile mari inspre o mai buna organizare e nevoie de o conducere democrata si deschisa. acuma optiunile pentru primul minisrtru al romaniei sunt domnul Johannis sau o alta papusa de a presedintelui. pe cine alegeti? raspunsul este evident [14/10/2009 22:42] |
|
|
|
da [Daniel] Acum 20 de ani oameni au murit pentru ca in aceasta tara sa nu mai fim la cheremul unui singur om. Daca se agata pe lipsa unui cuvant din Constitutie si isi aroga dreptul "SUVERAN" de a nominaliza primul pinistru, indiferent de vointa majoritatii parlamentare atunci inseamna ca actualul presedinte este cum s-ar spune un DICTATOR. De genul lui Lukasenko, sau al lui Carol al doilea. Pana si in Franta, o republica clar semi prezidentiala, presedintele accepta propunerea majoritatii parlamentare, au existat cateva cazuri de coabitare si nu s-a intamplat nimic. Daca actualul presedinte nu se conformeaza spiritului Constitutiei atunci ar trebui sa plece deja, acum si nu peste aproximativ 50 zile (daca ajunge in turul doi). [15/10/2009 09:54] |
|
Constitutia folosita dupa bunul plac??! [Avolim] Cei de la Curtea Constitutionala nu se pot Pronunta in REGIM de urgenta cum este SPIRITUL CONSTITUTIEI?? Aruncam tara in Haos inca DOUA LUNI ??? CARE PREMIER??!! BOC a cazut trebuia sa plece urgent !! Domnul Presedinte si-a piedut busola!!!!! [15/10/2009 10:16] |
|
Dictatura lui Basescu ucide democratia in Romania [Emil] Basescu a facut gafa vietii sale, care s-ar putea sa-l impiedice sa ajunga in turul 2. Acum e foarte clar pentru toti romanii si chiar pentru strainatate ca omul asta se incapataneaza sa faca numai cum vrea el, impotriva interesului national, ca isi bate joc de Constitutie, de democratie, de viitorul tarii. Si toate astea ca sa cada si guvernul pe care-l va aduce acest "premier" de mucava propus de el, cu sfidarea opozitiei unite si obiective, doar pentru a ramane interimar guvernul pitibocului cu ministrese penale si cu un ministru de interne care sa organizeze furaciuni la alegeri. Numai ca opozitia va fi si mai si cu ochii pe ei. Va iesi un scandal monstru si cei care au starnit acest scandal vor iesi din istorie pentru totdeauna. [15/10/2009 21:36] |
|
EU NU IL VREAU [ION] ESTE FOARTE NAIV SI USOR DE CORUPT.PSD-UL ARE NEVOIE DE UN PREMIER CARE POATE FI CORUPT.SI NEAMTULUI I SAR TRAGE O TEAPA.JEGOSII DE LA PSD IL TINE DOAR 2 LUNI DUPA CARE II DA CU FLIT.O VORBA ROMANEASCA SPUNE, DECAT LA ORAS CODAS MAI BINE IN SATUL TAU FRUNTAS. [16/10/2009 11:43] |
|
nu este inca vremea ca Johannis sa fie PM [avasario] ar fi fost bine sa asculte de sotia lui, instinctele ei sint mai bune ca ale lui, s-a lasat entuziasmat de maretia momentului, care nu este chiar asa de maret. ar fi un PM de sacrificiu, chiar daca el isi doreste un post de PM de durata si PNL promite in gura mare sustinerea in cazul in care Crin o sa fie presedinte. cum stau lucrurile acuma, Crin nu o sa fie presedinte, PNL o sa fie tot minoritar, obligat la curvasarie de alianta. PSD-PC - acest cuib de pradatori politici - o sa-l distruga mai repede decit apuca sa spuna zwei. PD-L clar ca nu-i ofera sustinere, UDMR nici atit, iar PRM ... as ride cu gura pina la urechi sa-l aud pe Vadim laudindu-l ca pe Becali:)) nu are carti bune. Daca as sti ca are in spatele lui alt partid politic mai puternic, nu PNL, l-as vedea cu sanse mai bune. Eu zic ca si-a ales gresit momentul sa se lanseze politic, foarte prost. Si inca nu stim culoarea lui politica! Ca apolitic am aflat ca nu este! [16/10/2009 11:47] |
|
legaturi periculoase [Impartial] Ce legatura are formarea unui guvern cu alegerile prezidentiale? De ce ne mai trebuie parlament daca facem guverne de tehnocrati care nu raspund in fata electorilor? [16/10/2009 11:52] |
|
care interes national [Vlad Sabau] ce interes national vorbiti? aici nu stiu fosilele comuniste cum sa ajunga la putere sa 'administreze' fondurile si sa fure ceea ce mai e de furat. s-ar fi putut face multe daca s-ar fi vrut, insa fiecare isi sustine ideiile si buzunarele cu tot respectul eu nu-l vreau pe Johannis premier [16/10/2009 12:35] |
|
presedinte [Gina Popa] era vorba despre o petitie pentru participarea lui la prezidentiale si nu la functia de premier care-i putin "cam putin" pentru un om care a demonstrat. [16/10/2009 13:48] |
|
|
|
JUSTITIARUL SIBIAN [KISSY] Lamuritiva singuri pe cine vrea sa aleaga PSD,PNL ,UDMR.Cautati " JUSTITIARUL SIBIAN". [16/10/2009 15:30] |
|
Klaus marioneta [mihai] Eu cred ca la prima impotrivire a dlui Klaus sa puna in aplicare reformele o sa zboare din guvernul mult visat.Deci intrebarea revine ... Esti cu noi sau impotriva noastra? O sa fie marioneta PSD sau PNL. Un profesor bun primar la el in oras nu este neparat bun premier la Bucuresti. [16/10/2009 18:23] |
|
santa simplicitas [algernon] citind o parte din comentariile de mai sus ,nu ma mai mir de ce in toata europa am inceput sa fim perceputi toti ca tigani (si cer scuze etniei respective,s-ar putea sa ii jignesc,raportat la limbajul folosit in comentariul de la orele 18.27) [16/10/2009 18:33] |
|
dictatura [mircea claudiu] consultarea poporului,interpretarea constitutiei in favoarea puterii prezidentiale,subordonarea guvernului,sabotarea si denigrarea parlamentului primii 4 pasi din cei cinci pentru asigurarea dictaturii despotului traian basescu ultimul pas va fi dizolvarea parlamentului si asumarea puterii depline in mult incercata si distrusa republica ROMANIA,am dori sa i se acorde d-nului basescu si titlul de generalissim.cititi cu incredere cartea despoti si dictatori,veti gasi multe raspunsuri acolo despre despotul intunecat basescu. [16/10/2009 18:34] |
|
[algernon] lasa vraja ca nu tine !!! [MUIEFELIX] [algernon] te dai stilat ? Eu nu am jigniti tiganii. Personajele respective i-au jignit. Iar tu nu te mai fa ca nu stii care e adevarul. OK ? [16/10/2009 18:43] |
|
Dizarmonia [Rodica] Anagramati numele tarii si veti observa ca se obtine cuvantul ARMONIA, deci ROMANIA este o armonie stricata. Poate de aceea ajung la putere tot felul de Ceausesti si Bobu, Basesti si Boc. Poate-ar trebui sa redevenim DACIA FELIX, sau DACOROMANIA. Dl. Basescu are un caracter dizarmonic, el nu stie decat sa distruga. Provoaca scandalul si apoi se delecteaza privindu-ne cum ne zbuciumam datorita domniei sale. Are talentul de a atrage oamenii de ..."da' multi", vorba lui Lapusneanul, de aceea exista pericolul sa refie ales. [16/10/2009 18:49] |
|
marius [gh] Ma da vad ca se semneaza nu gluma. Azi dimineata erau 87 si acum sunt peste 500. Pana maine o sa fie 1000. [16/10/2009 18:52] |
|
... jos BASESCU ... [IOAN MALITA] Cred ca se va adeverii termenul spus de Barladeanu la revolutie! Ca romanilor le va mai trebui 20 de ani sa se lumineze! La alegeri romanii vor vota ce e bun pt Romania Un om care a indatorat tara cu 20 de miliarde in 9 luni, a produs 1000000 de someri, care va face sa sara euro dupa alegeri, care a aservit tara asta FMI-ului (poate de aici se trage ura fata de Tariceanu care ne-a eliberat de aia). Nu e normal sa traim ca ultimii din Europa, sa ni se spuna ca fara banii de la fmi murim de foame, cu salarii de 200 de euro !!! Ridicati capul, ridicati vocea ROMANILOR, fiti barbati ... [16/10/2009 19:11] |
|
buna [andreea] Nu stiu daca este sau nu este bun Johannis, insa este mai bun decat Basescu care ne-a adus si mai mult in criza si se pare ca suntem tot mai multi someri.Eu a,m terminat o facultate si am un copil mic insa din pacate datorita crizei nu gasesc nimic de lucru si nici sotu meu care si el a terminat facultatea tot anu asta.Deci mi se pare aiurea sa ai stusii superioare si sa stai acasa, si pentru ce?M-am scarbit de guvernarea lui Basescu si a PDL-ului.Din prost in mai prost mergem.E ceva strigator la cer.Nu inteleg ce tot ii tineti fundu lu Basescu.Pai in Germania ca sa iasa din criza atat presedintele ,poporul dar si guvernul au renuntat la salariile lor si au avut toti acelasi salariu , si astfel au scapat de criza.Pe camnd la noi toti au salarii mari si noi murim de foame fara locuri de munca. [16/10/2009 19:14] |
|
PD-Leii ciocu' mic! [Ciarda Rosie] Asta-i pe limba voastra de lemn tocit! Acu' pe romaneste, cred ca a venit momentul sa fim mai rezonabil si sa fim de acord cu cei care au facut ceva pt. tara. Cineva spunea bine, Tariceanu (chiar cu bubele lui) a creat conditiile unui trai care nu se va mai vedea multi ani de aici inainte.Guvernu' PD-List a indatorat tara FMI-ului in doar 10luni pentru multi ani ce vor urma. Poate e interesant sa mergi cu masina cu whiskiul la 'bord' ca un derbedeu de maidan, dar nu si cand esti presedinte. Halal fata de reprezentat Romania! [16/10/2009 20:23] |
|
Nu ma intereseaza Basescu, dar BOC era excelent ! [Tudor S] Boc a vrut sa fac ceva bine in tara asta! A vrut sa taie pensiile acelea care ne omoara economia si viitorul nostru, a celor mai tineri! Oameni buni! Judecati ... cine a fost mai tot timpul la guvernare dupa revolutia din 89?! Raspuns corect: PSD! Cine sa opus cu vehementa cercetarii lui Adrian Nastase? Raspuns: PSD! Cine a fost primul partid care a initiat montiunea de cenzura prin care pensiile de 30.000 lei / luna erau pastrate pentru "lingaii" partidului ? Raspuns: PSD! Deci, mare atentie, nu fiti lasati indusi in eroare! Boc a vrut ceva bun pentru tara, dar din pacate PSD-ul a facut zarurile in avantajul lor, voi decideti cine ajunge presedinte, decat coruptul si nemernicul de Geoana, mai bine tot Basescu! PNL sunt un partid mic, care a vrut sa isi faca si ei sarmanii niste publicitate asa ca au muscat-o de la PSD. Votati orice, numai PSD NU ! Parerea mea , [16/10/2009 21:50] |
|
Sergiu, hai sa te propunem pe tine premier, ce zici? [virus] Daca esti tu mai breaz hai sa te punem pe tine premier si rezolvi tu totul in tara asta [16/10/2009 21:51] |
|
Disperarea PD-L [jane] sustinatorii PD-L/Basescu sunt disperati pt.ca simt ca le fuge pamintul de sub picioare si isi vor pierde privilegiile(se vede din tonul comentariilor pe care le fac). Degeaba va dati de ceasul mortii sa ne convingeti cit sunteti de corecti si cinstiti si cit de mult va doare de soarta romanilor. NU VA MAI CREDE NIMENI! Ne-am saturat de voi si de timpeniile pe care le-ati facut! E TIMPUL PENTRU SCHIMBARE!!!!!!!! [16/10/2009 21:56] |
Adauga comentariu:
- campurile marcate cu * sunt obligatorii