Comentarii "Sporul de Doctorat in Romania - Principiul PRIMULUI SOSIT !", pagina 4

FacebookTwitterE-mail
 
Daca doriti ca si alte persoane sa afle despre aceasta petitie, le puteti trimite
urmatorul link: http://www.petitieonline.ro/petitie/36860152
Promoveaza petitia!
Monitorizare petitie!
Semneaza petitia
XLS   PDF
 

Comentarii, discutii libere despre petitie:

 
Adauga comentariu nou
Pagina 4 din 4. Pagini: «« 1 2 3 4
BEL SIMONA MARIA (3 Aprilie 2013, 16:22)
COMPENSATIA TRANZITORIE
Conform legii 63/10.05. 2011, cei care luau spor de doctorat in dec 2009 beneficiaza de compensatie tranzitorie, ... Se mai adauga o propozitie "ptr contractele de munca incheiate dupa intrarea in vigoare a legii de mai sus NU pot fi stabilite compensatii tranzitorii". Am obtinut doct in 2006.
Luam spor de doctorat in dec 2009, am luat compensatie tranzitorie pana in aug 2011. La inceperea unui nou an scolar (2011-2012) ptr ca "inchei un nou contract" mi-a taiat compensatia tranzitorie. NU VI SE PARE SI ASTA DISCRIMINARE INTRE TITULARII SI SUPLINITORII CU DOCT luat inainte de 2010?Titularii cu doct inainte de 2010 iau in continuare compensatia tranzitorie ptr ca ei nu incheie "un nou contract" anual. Azi am fost la salarizare ca sa-mi dea un raspuns daca este conform legii sistarea CT si se face o diferenta intre titulari isi suplinitorii cu doct inainte de 2010. Pe baza unui raspuns scris puteam sa dau in judecata Ministerul. Dna de la salarizare a copiat o bucata de lege si mi-au trimis-o pe post de raspuns liceului, nu mie personal, desi nu liceul a cerut lamuriri ci eu printr-o cerere scrisa.. Ca sa fie cat mai oficial, sa nu-si asume nici o responsabilitate . Azi ,la salarizare doamna a inceput sa se enerveze : "ati reusit sa ma scoateti din sarite" si ii tremura vocea . Incredibil nu am putut stabili un dialog rational cu ea. Am lasat-o in pace si i-am cerut scuze ca am deranjat-o ptr ca efectiv am fost socata de cum a reactionat.Mi-a starnit un soi de mila....nu mai comentez atitudinea ei.
De ce naiba mai dau acesta compensatie tranzitorie celor cu doct luat inainte de 2010 si o taie suplinitorilor cu doctorat luat inainte de 2010? Cine imi da o adresa de la Consiliul National de Discriminare? Este revoltator ce se intampla. Este f grav. Alt tip de dicriminare inafara celei de care va plangeti voi.
Sunt convinsa ca cel care a scris propozitia de mai sus citata habar nu avea ca suplinitorii incheie un nou contract anual. Toate aceste articole de lege sunt facute de indivizi rupti complet de realitate se pare.Chemati televiziunea sa facem publice aceste nedreptati. Eu nu cred ca voi avea bani sa dau in judecata Ministerul ptr discriminare. Dar daca se poate dati-mi o adresa de la Consiliul National de Dicriminare. Este cumplit de nedrept ce se intampla ..
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalin Chitu (3 Aprilie 2013, 17:32)
Comentariu
De multe ori profesorii suplinitori isi dau osteneala la catedra mai mult decat profesorii titulari. Si asta pt. ca interesul de a fi pastrati in scoala, sau de a obtine un alt post mai bun pt. ei,ii obliga la o activitate sustinuta.
Cred ca in situatia dvs. interpretatrea legii este "dupa ureche" si nu ar trebui adaugat inca un motiv de discriminare fata de cel prezentat de catre noi anterior.
Este revoltator cum se interpreteaza legislatia numai in defavoarea noastra.
Faceti o scrisoare catre CNCD in care sa explicati situatia dvs, iar apoi o sa fiti programata si chemata pentru audienta. Eu asa am procedat in legatura cu petitia aceasta. A ramas ca CNCD nu poate modifica legea actuala si ca o sa emita un punct de vedere in legatura cu situatia prezentata in petitia noastra, punct de vedere care insa nu mi-a fost comunicat pana la acest moment.

Adresa este:
C.N.C.D. (Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii)
Sediul central
Program de lucru cu publicul:
Luni-Joi 08:00 - 16:30
Vineri: 08:00 - 14:00

Adresa: Piata Valter Maracineanu nr 1-3, sector 1, 010155 Bucuresti
Telefon: +4 021 312.65.78 ; +4 021 312.65.79
Fax: +4 021 312.65.85
Email: support @ cncd.org.ro

Aveti mai jos link-ul:
http://www.cncd.org.ro/contact/
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
BELSIMONA MARIA (5 Aprilie 2013, 06:44)
DISCRIMINARE
D-le Catalin Chitu, multumesc ptr. adresa. Am aderat desigur la petitia online.Sustin si cauza dv. Oricand aveti nevoie de sprijin va stau la dispozitie.
Ma deranjeaza mai mult ptr ca nu sisteaza acesta CT tuturor, este complet nedrept ce se intampla. Cred ca acest ordin este conceput tocmai ptr ca cei ce l-au scris sa beneficieze in continuare de acesta suma. Incredibil. cata bataie de joc. De ce credeti ca nu se face nimic?. Lor, celor care iau li s-ar sista acesta CT, ptr ca ca probabil nu am bani ptr ceilalti. Nu au interesul sa faca ceva.
Observ ca pe acest site fiecare isi spune propria problema., nu se realizeaza un dialog, din pacate. Ar trebui sa citim ce spun si altii si sa gasim probleme comune. Nu cred ca nu mai exista si alti suplinitori calificati cu doctorat dicriminati datorita acestui ordin , care se interpreteaza, dupa cum spuneti "dupa ureche". Voiam sa obtin de la Inspectorat o confirmare oficiala ca mi s-a suspendat legal acesta CT si ce am obtinut: o bucata copiata din lege, o izbucnire deplasata a dnei Inspector de la salarizare. ...si jignirea crunta ca trebuie sa ma invete dna limba romana...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
BEL SIMONA MARIA (5 Aprilie 2013, 08:01)
CNCD
Tocmai am scris la CNCD. Dar stimate domn, daca acesta comisie nu poate modifica legea, ce face de fapt? Nu combate intr-un cadru legal legile discriminatoare? Nu este un asa numit avocat al poporului? Daca ai avea bani te-ai adresa direct justitiei. Eu ma astept totusi ca acesta comisie sa aiba oameni in parlament sau guvern care sa militeze ptr schimbarea unor legi discriminatoare, altfel nu ii vad sensul existentei. Ptr a emite un punct de vedere? Si noi emitem puncte de vedere, dar nimeni nu ne baga in seama. Trebuie emise puncte de vedere in cadru oficial, legal. Credeti ca are vreun rost sa apelam la acesta comisie?
Daca nu se rezolva nimic am putea apela la CEDO. Dar probabil trebuie sa dam initial in judecata pe cei ce au conceput legile 63/10.05.2011 si 330/2009.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mihaela Buculei (10 Aprilie 2013, 21:44)
Bugetari
Niciun bugetar nu mai beneficiaza de sporul de doctorat. Sotul meu e in armata si nici ei nu mai beneficiaza de acest spor de doctorat , exact ca noi in invatamant.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
BEL SIMONA MARIA (18 Aprilie 2013, 08:57)
UNII BUGETARI AU SPOR DE DOCTORAT
Dna Mihaela Buculei,

ati afirmat -nici un bugetar nu mai beneficiaza de sporul de doctorat-
Dv ati citit ce am scris eu in 10 interventii pe acest site? (tocmai asta am scris ca nu facem dialog. Fiecare isi spune pasul si nu citeste ce scriu altii.)
Aflati stimata doamna ca titularii din invatamant care aveau in dec 2009 spor de doctorat iau in loc de spor de doctorat aceeasi suma denumita compensatie tranzitorie. Cei cu doct dupa 2010 si SUPLINITORII calificati din invatamant nu mai iau aceasta CT, chiar daca au doct inainte de 2010. Eu fac parte din cea de a doua categorie de care isi bate joc Ministerul Invatamantului. Cu stima, Simona BEL
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mihaela Buculei (10 Aprilie 2013, 21:11)
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne...
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne iese cu petitia va propun sa adresam o petitie Parlamentului European pe tema discriminarii, eu am facut deja o astfel de petitie ( cea cu gradinile zoo din Romania, poate ati vazut la stiri) si a functionat. Am scris un mail simplu, am incadrat incalcarea legii europene si...iata ca se poate. Adica daca nu reusim cu bunul simt in tara le dau europenii ordin...Ce ziceti?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mihaela Buculei (10 Aprilie 2013, 21:11)
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne...
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne iese cu petitia va propun sa adresam o petitie Parlamentului European pe tema discriminarii, eu am facut deja o astfel de petitie ( cea cu gradinile zoo din Romania, poate ati vazut la stiri) si a functionat. Am scris un mail simplu, am incadrat incalcarea legii europene si...iata ca se poate. Adica daca nu reusim cu bunul simt in tara le dau europenii ordin...Ce ziceti?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mihaela Buculei (10 Aprilie 2013, 21:11)
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne...
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne iese cu petitia va propun sa adresam o petitie Parlamentului European pe tema discriminarii, eu am facut deja o astfel de petitie ( cea cu gradinile zoo din Romania, poate ati vazut la stiri) si a functionat. Am scris un mail simplu, am incadrat incalcarea legii europene si...iata ca se poate. Adica daca nu reusim cu bunul simt in tara le dau europenii ordin...Ce ziceti?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mihaela Buculei (10 Aprilie 2013, 21:11)
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne...
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne iese cu petitia va propun sa adresam o petitie Parlamentului European pe tema discriminarii, eu am facut deja o astfel de petitie ( cea cu gradinile zoo din Romania, poate ati vazut la stiri) si a functionat. Am scris un mail simplu, am incadrat incalcarea legii europene si...iata ca se poate. Adica daca nu reusim cu bunul simt in tara le dau europenii ordin...Ce ziceti?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Emilia Cocan (11 Aprilie 2013, 10:30)
petitie Parlament European
Stimata doamna, situatia dureaza deja de ani de zile iar alesii nostri o stiu prea bine (..."41 de senatori PSD au scris în octombrie 2011 un proiect de lege prin care vor să reintroducă sporul de doctorat de 15% în legea salarizării unitare....Proiectul de lege a trecut de prima Cameră sesizată – Senatul, a fost înregistrat la Camera Deputaţilor pentru dezbatere" - sursa, un articol din mai 2012), plus demersurile deja efectuate de dl Chitu. Deca deja aveti 'experienta' in privinta adresarii petitiilor catre Parlamentul European si mai ales ca raspunsul a fost favorabil, eu zic sa nu mai stati pe ganduri. Cata rabdare sa mai avem? Raspunsul cum ca nu sunt bani la buget nu trebuie sa il mai acceptam. Daca intradevar nu sunt bani dar exista bunavointa atunci sa se stabileasca o suma fixa pentru toti. 15% dintr-un salariu de profesor se poate gasi, dar 15% dintr-un salariu amarat de asistent nu? Fonduri pentru profesorii de peste 65 de ani care gasesc tot felul de metode ca sa ramana in sistem, pentru salarii de merit, etc se gasesc....
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mihaela Buculei (10 Aprilie 2013, 21:11)
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne...
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne iese cu petitia va propun sa adresam o petitie Parlamentului European pe tema discriminarii, eu am facut deja o astfel de petitie ( cea cu gradinile zoo din Romania, poate ati vazut la stiri) si a functionat. Am scris un mail simplu, am incadrat incalcarea legii europene si...iata ca se poate. Adica daca nu reusim cu bunul simt in tara le dau europenii ordin...Ce ziceti?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mihaela Buculei (10 Aprilie 2013, 21:11)
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne...
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne iese cu petitia va propun sa adresam o petitie Parlamentului European pe tema discriminarii, eu am facut deja o astfel de petitie ( cea cu gradinile zoo din Romania, poate ati vazut la stiri) si a functionat. Am scris un mail simplu, am incadrat incalcarea legii europene si...iata ca se poate. Adica daca nu reusim cu bunul simt in tara le dau europenii ordin...Ce ziceti?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mihaela Buculei (10 Aprilie 2013, 21:11)
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne...
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne iese cu petitia va propun sa adresam o petitie Parlamentului European pe tema discriminarii, eu am facut deja o astfel de petitie ( cea cu gradinile zoo din Romania, poate ati vazut la stiri) si a functionat. Am scris un mail simplu, am incadrat incalcarea legii europene si...iata ca se poate. Adica daca nu reusim cu bunul simt in tara le dau europenii ordin...Ce ziceti?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mihaela Buculei (10 Aprilie 2013, 21:11)
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne...
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne iese cu petitia va propun sa adresam o petitie Parlamentului European pe tema discriminarii, eu am facut deja o astfel de petitie ( cea cu gradinile zoo din Romania, poate ati vazut la stiri) si a functionat. Am scris un mail simplu, am incadrat incalcarea legii europene si...iata ca se poate. Adica daca nu reusim cu bunul simt in tara le dau europenii ordin...Ce ziceti?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mihaela Buculei (10 Aprilie 2013, 21:11)
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne...
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne iese cu petitia va propun sa adresam o petitie Parlamentului European pe tema discriminarii, eu am facut deja o astfel de petitie ( cea cu gradinile zoo din Romania, poate ati vazut la stiri) si a functionat. Am scris un mail simplu, am incadrat incalcarea legii europene si...iata ca se poate. Adica daca nu reusim cu bunul simt in tara le dau europenii ordin...Ce ziceti?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mihaela Buculei (10 Aprilie 2013, 21:11)
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne...
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne iese cu petitia va propun sa adresam o petitie Parlamentului European pe tema discriminarii, eu am facut deja o astfel de petitie ( cea cu gradinile zoo din Romania, poate ati vazut la stiri) si a functionat. Am scris un mail simplu, am incadrat incalcarea legii europene si...iata ca se poate. Adica daca nu reusim cu bunul simt in tara le dau europenii ordin...Ce ziceti?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mihaela Buculei (10 Aprilie 2013, 21:11)
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne...
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne iese cu petitia va propun sa adresam o petitie Parlamentului European pe tema discriminarii, eu am facut deja o astfel de petitie ( cea cu gradinile zoo din Romania, poate ati vazut la stiri) si a functionat. Am scris un mail simplu, am incadrat incalcarea legii europene si...iata ca se poate. Adica daca nu reusim cu bunul simt in tara le dau europenii ordin...Ce ziceti?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mihaela Buculei (10 Aprilie 2013, 21:11)
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne...
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne iese cu petitia va propun sa adresam o petitie Parlamentului European pe tema discriminarii, eu am facut deja o astfel de petitie ( cea cu gradinile zoo din Romania, poate ati vazut la stiri) si a functionat. Am scris un mail simplu, am incadrat incalcarea legii europene si...iata ca se poate. Adica daca nu reusim cu bunul simt in tara le dau europenii ordin...Ce ziceti?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Mihaela Buculei (10 Aprilie 2013, 21:11)
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne...
Pentru unii muma pentru altii ciuma. Daca nu ne iese cu petitia va propun sa adresam o petitie Parlamentului European pe tema discriminarii, eu am facut deja o astfel de petitie ( cea cu gradinile zoo din Romania, poate ati vazut la stiri) si a functionat. Am scris un mail simplu, am incadrat incalcarea legii europene si...iata ca se poate. Adica daca nu reusim cu bunul simt in tara le dau europenii ordin...Ce ziceti?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalin Chitu (11 Aprilie 2013, 21:34)
Raspuns
Buna ziua Doamna Mihaela Buculei!
Asa vom face. Aveti adresa mea de e-mail:
catalinchitumail@yahoo.com
Va rog sa ma contactati printr-un mesaj. Doresc sa colaboram pe aceasta tema.
Si Domnul Merca este de aceeasi parere, dealtfel si alti colegi.
Va trebui sa ne facem timp sa mediatizam si in tara aceasta problema (ziare, emisiuni tv etc). Eu o sa ma ocup in vacanta de Paste. Daca cineva are mai mult timp acum, poate sa inceapa aceasta actiune, pentru ca observ ca Doamna Andronescu DOAR PROMITE, si asteptam in zadar.
Mai mult, in aceeasi Comisie pentru Invatamant din Senat este membru si Domnul Catalin Croitoru, acelasi Domn care ne era lider de Sindicat pe vremuri.........si care presupun ca ne stie doleanta, fiind coleg de Comisie cu Doamna Adronescu.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Emilia Cocan (14 Mai 2013, 10:42)
Exista noutati?
Stimate domnule Chitu, as dori sa va intreb daca au aparut ceva noutati? Va multumesc.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalin Chitu (14 Mai 2013, 23:38)
Raspuns
Da, am mai primit un raspuns de la D-na Ecaterina Andronescu, raspuns care a sosit pe adresa Liceului unde sunt incadrat ca profesor.
Se promite acolo ca odata cu schimbarea legii salarizarii, d-na Andronescu va sustine reintroducerea sporului de doctorat. Daca o sa urmariti petitia, voi posta si aceasta ultima "noutate".
Cred ca momentul petitiei ar trebui reevaluat si cred ca o punere in tema, IN MEDIA, ar fi urmatorul pas. Oricare dintre semnatarii petitiei o poate face daca exista interes. Un "copy paste", cu continutul petitiei noastre, un "click"...si doleanta va ajunge in media (ziare si televiziuni). Daca nu avem sustinere si nu sunt actiuni simultane intreprinse, nu vom obtine nimic! Cel mult o sa se traga de timp pana la urmatoarele alegeri parlamentare!
Cu stima!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
BADEA MARIANA LILI (21 Ianuarie 2013, 22:10)
Doresc revenirea la plata a sporului de doctorat...
Doresc revenirea la plata a sporului de doctorat in Romania !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
BADEA MARIANA LILI (21 Ianuarie 2013, 22:10)
Doresc revenirea la plata a sporului de doctorat...
Doresc revenirea la plata a sporului de doctorat in Romania !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Ivan loredana (25 Aprilie 2013, 19:13)
Plata sporului de doctorat
Doresc revenirea la plata sporului de doctorat in Romania
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Catalin Chitu (14 Mai 2013, 23:43)
Raspuns
Catalin Chitu (14 Mai 2013, 23:38)
Raspuns
Da, am mai primit un raspuns de la D-na Ecaterina Andronescu, raspuns care a sosit pe adresa Liceului unde sunt incadrat ca profesor.
Se promite acolo ca odata cu schimbarea legii salarizarii, d-na Andronescu va sustine reintroducerea sporului de doctorat. Daca o sa urmariti petitia, voi posta si aceasta ultima "noutate".
Cred ca momentul petitiei ar trebui reevaluat si cred ca o punere in tema, IN MEDIA, ar fi urmatorul pas. Oricare dintre semnatarii petitiei o poate face daca exista interes. Un "copy paste", cu continutul petitiei noastre, un "click"...si doleanta va ajunge in media (ziare si televiziuni). Daca nu avem sustinere si nu sunt actiuni simultane intreprinse, nu vom obtine nimic! Cel mult o sa se traga de timp pana la urmatoarele alegeri parlamentare!
Cu stima!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: FacebookTwitterE-mail
 
Pagina 4 din 4. Pagini: «« 1 2 3 4
 
 
Daca doriti sa fiti informat la aparitia de petitii sau sondaje noi pe site, va rugam sa accesati pagina: notificari periodice.